Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů (služby uvedené na studio-pebe.cz v provozovně Studio PB a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů).
Provozovatel poskytuje služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, SMS) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.
Termín návštěvy
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem online přes rezervační systém, osobně nebo telefonicky. Objednaný termín se stává závaznou objednávkou. Rezervace je závazná a její možná změna je nejpozději 24 hodin předem.
Přeobjednání
Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte o tom předem telefonicky, emailem nebo přes instagram, nejpozději však 24 hodin před zahájením ošetření.
Pozdní příchod
Dostavíte-li se se zpožděním, bude vaše ošetření zkráceno, tak aby mohl být obsloužen zákazník, který je objednán po Vašem ošetření , v čase na který je objednán. Při zpoždění vyšším jak 15 minut si vyhrazujemeprávo klienta nepřijmout s kapacitních důvodů.
Ceny služeb jsou uvedeny v aktuálním ceníku. Platba probíhá v hotovosti nebo převodem na účet dle dohody. Nejsme plátci DPH.
Zrušení termínu lze provést telefonicky,emailem nebo přes rezervační systém. V případě zrušení termínu méně než 24 hodin předem si provozovatel vyhrazuje právo účtovat storno poplatek.
Reklamace musí být oznámena do 48 hodin od provedení služby. Po uplynutí této lhůty již reklamace nemusí být uznána.Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.
Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době a zákonným způsobem.
Provozovatel nenese odpovědnost za alergické reakce nebo jiné následky způsobené individuální nesnášenlivostí.Před každým ošetřením je zákazník tázán na informace o aktuálním zdravotním stavu.
• Odmítnutí služby
Procedura může být odmítnuta v těchto případech:
Provozovatel si vyhrazuje právo podmínky kdykoliv upravit. Aktuální verze je vždy dostupná na webových stránkách.